Blir aldrig frisk

Jag önskar att jag kunde bli frisk snart! Dom här halsmandlarna är verkligen ett stort problem för mig just nu. Jag vet att jag tjatar om mina halsmandlar hela tiden och jag kommer antagligen att göra det ett tag framöver också. Fick nämligen brev från sjukhuset idag, där det står att jag ska ditt om 3 månader :O alltså kommer antagligen operationen bli till december eller januari? :S

__________________________________________________________________________________________

Shit vad jag blev sugen på att köpa kläder igår, fast tyvär så tog pengarna slut efter 3 plagg heheh... Får vänta tills första studiebidraget som kommer i slutet av månaden...

Här kommer lite shopping från igår :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback