inne på andra dagen utan cigg nu!

Det är inte roligt, jag håller på att dö av huvudverk! Och så har jag mått illa sen i går kväll så jag har inte varit i skolan i dag, men jag börjar jobba klockan halv tre... Så det blir till att vara jätte kvinnlig och köpa snus, jobbet kommer jag aldrig klara utan nickotin. Ska jobba i morgon, klockan 10.00 så blir nog inte en sån jätte sen kväll i kväll heller, men vi får se. Det har pratats om att några ska gå ut, men vi får se om jag pallar!

Har ju världens träningsverk också! Var och tränade igår, med jannica:)! Lite skämmigt var det, men eftersom vi är storrökare (eller var) och inte har tränat något innan så måste man ju börja med något enkelt. Så det fick bli ett bas pass, och skämmigt var det när de underbara tanterna tittade på en och sa "kom igen nu, ni klarar det här, jag är inte bara äldre än er jag har ett protes ben också" HAHA och jag och jannica var döda x)!

men men nu blir det till att dra till ica, sen ska jag nog gå och titta på när min klass har idrott!
Ingen bild i dag, fastnar inte;)!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback