18 September

Idag är det Chiles national dag det innebär god mat och en massa dans :)
Det är även extra speciellt i år eftersom vi firar Chiles 200 års frihet och självständighet "el bicentenario".

Så idag ska jag äta bland annat Chilenska piroger, que rico :P


Dansa Chiles nationaldans Cueca Om jag kunde! får kolla på istället :P



Man brukar dricka en massa också hehehe men det ska jag inte göra idag eftersom jag inte alls mår bra. Men jag vill iaf gå på festen och fira lite :) Feliz 18 ;) 




Kommentarer
Postat av: Tillan

Sv: Tyckte att det var ett ganska svårt val faktiskt, men tyckte Rihanna framhävde den mer :P

2010-09-19 @ 00:12:07
URL: http://snyggtillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback