Vila i frid tio †

Det är svårt för mig att förstå att det här är sant eftersom jag är så lång borta och inte kan se allt som händer.

Jag kommer aldrig att glömma allt du gjorde för mig när jag var liten. Jag blev alltid glad av att prata med dig och du var alltid så snäll mot mig. Du var den tio som var mest med mig när jag var liten, vi åkte alltid och gjorde saker tillsammans, det var du som gav mig mitt första smeknam som jag fortfarande har kvar, jag lovar jag glömmer dig aldrig. Jag trivdes verkligen att vara med hela eran familj när jag hade min egna så långt borta. Jag älskar er alla önskar verkligen jag kunde vara mer er just nu...

Te quiero mucho tio no me olvido nunca de usted.
Que descanses en paz.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback