Tråkigt i skolan

Först så försover man sig, utan att märka det. Så jag sitter lugnt och äter frukost sen så ska jag kolla vad klockan var...07.55 och jag börjar 08.00! Bra gjort! När jag väl kommer till skolan så är det ingen där :s Nu sitter jag här i skolan och vet inte vad jag ska göra eftersom vi tydligen inte har någon lektion. Tur att jag försov mig, annars hade jag fått vänta länge! Nu är det 50min till nästa lektion...
Jag orkar inte vara här, jag orkar inte cykla hem, och jag kan inte strunta i sista lektionen eftersom min lärare redan sett mig. Jag får väl ta och plugga lite...





Kommentarer
Postat av: Äveelinaa

NU ligger dagens bloggtips uppe, kika in om det blev du... :)

2010-11-14 @ 15:17:07
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback