min dag i går säger jag bara!

gick upp halv fyra på morgonen, käkade och gjorde mig iordning! Sedan började jag promenera mor jobbet:)! Var  jätte nojjig att jag skulle träffa på massa dräggiga personer som var på väg hem, men det slapp jag. När jag kommer till jobbet så märker jag att jag har varit lika hetsig som vanligt och gått liiite för tidigt, men vad gör det? Jag var först på platts så jag vandrade omkring lite, sen kom resten av folken runt fem. Då tog vi en varsin kaffe sen började vi packa in allt vi skulle ha i skåpbilarna för att åka på stcc finalen i mantorp!!:D! vi skulle servera vip personerna vilket jag tyckte var ganska coolt i sig. Men det slutade ju inte där! när vi var typ klara så får vi brudar ett varsitt vip pass så vi kunde stå på vip läcktaren och kolla på racet! vi stod där med kungen prinsen och massa kändisar:)! och efter sista åket så kommer en kille fram till oss och frågar om vi vill åka med en av bilarna ett varv! jag var dum och tackade nej först, pga att jag år fart rädd... men med tanke på alla mina vänner som skulle slagit mig sönder och samman sen så åkte jag ändå:O!! Jag är så jäääävla stolt över mig själv än en gång:)! Jag är fortfarande så jäääävla upe i varv och glad över det så det inte är sant! Var så jäääävla rooooligt!! klockan 21 var vi tillbaka på jobbet och packade ur bilarna! och det bäästa utav allt! jag fick betalt för heeela dagen!!:O jag måste ju ha sån jävla tur:D!
bilden jag åkte:):


puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback