Tråkig måndag

Mitt internet är helt ** fungerer bara när den vill, inte när jag vill som det borde vara (A). Jag måste verkligen ringa till comhem, för det har varit så här i ett halv år nu, sämst!

Varför ska det vara så fullt väder *suck* det är ju sista veckan på sommarlovet! snälla inget mer regn! ☺

Nu har jag i alla fall städat mitt rum :) jag hatar verkligen att städa, men med hög musik och dansa till det, ja då går det undan ;)


                                                                                                                                                                                              
      Vi hörs senare!                       
                                                                                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback