Laa-Laa

Idag var jag i skolan i 1 timme och hade föreläsning om studieteknik. Vi fick göra ett test och tydligen var jag Kinetetisk. Det är en person som lär sig bäst när man gör sakern och får uppleva det osv...

Efter skolan så gick jag runt i stan lite med D. Vi köpte baslinnen för 14kr! Dom var faktiskt riktigt snygga ;) Sen så köpte jag fler med Dipsy när hon kom ner på stan :) När jag får min kamera ska jag börja lägga upp bilder!


Min Idol Laa-Laa :D hahahhaha

                                                                                  



Kommentarer
Postat av: therese

roligt att du var med och tävlade om massageoljan, kika nu in på min blogg och se om du vann! ;)

2010-08-18 @ 21:57:31
URL: http://tsundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback