sovmorgon

Jaha, då har man sovit bort halva dagen som vanligt. Känns inte bra:O! Men i dag ska jag fan se till att göra något, Tänker inte sitta fast här ute på landet längre... Börjar bli ganska rastlös så det blir nog att åka in till stan i dag:)! Om någon orkar hitta på något med mig det vill säga. Man kan ju alltid hoppas.
Insperationen ligger lågt känner jag. Men något kan man väl skriva ihop:)? Vädret är ju hyfsat i dag iaf gämfört med vad det har varit de senaste dagarna:). Så jag ska nog gå ut och sätta mig en stund och se om det är tillräckligt med sol för att bygga lite på brännan:)! Det kan behövas, för jag har jobbat hela sommaren så har bara suttit inne när solen har skinit som mest. Det har varit ganska jobbigt faktsikt. Men det är väl bara att komma i kapp nu då:)



puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback