Sömnig:)

Nu börjar jag bli trötter, sömnig, seg... Och pömsig? eller??
Är det någon mer än jag som vet vad det betyder?:O!
Jag kan ju tala om för er att jag inte är pömsig iaf:)!

Jag förstår inte... men Lala har lyckats igen:) Love the way you lie har jag letat efter på youtube över en månad och hon hittar den självklart. Men det var ju bra det iaf! Det är lätt den bästa låten nu:D!

Men här kommer en till bra låt från min älsklings film dear john:



Nu hoppass jag att alla har sett den här filmen... Och för er som inte har gjort det: Se den nu på en gång!
Jag satt iaf och grinade som ett litet barn(A)... Men jag kanske hade PMS eller något:O! Nej men den är otroligt fin. Den hamnar lätt långt upp på min topp tio lista om bästa filmer tillsammans med ten pounds och P.S I love you! Haha älskar kärleks filmer(A)!
Men nu ska jag nog ta och sova tror jag.


Kommentarer
Postat av: johanna

Hej!

Var med och tävla om 2 super gulliga hårspännen.

Allt ni behöver göra är att i kommentarsfärltet skriva en liten motivering till varför just du ska vinna.

Tävlingen är helt gratis !

Kom in och anmäl er vettja !

2010-08-10 @ 22:13:37
URL: http://jjohannaaxelssonn.blogg.se/
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen. ;)

2010-08-11 @ 00:33:38
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback