Som ni kanske har märkt...

...så är jag dålig på att uppdatera nu haha. Och varje gång jag uppdaterar så kommer jag bara med massa anledningar till att jag inte har uppdaterat(A). Men nu har jag faktiskt inte min dator:(. Den ligger hemma hos min mamma... Så är det när man har delat boende. Tur att det inte är så långt från min pappa till Lala så jag kan låna hennes dator(A). Men då blir det ju lätt så att vi uppdaterar direkt efter varandra haha. Och nu fick jag hjälpa Lala att vifta ut en fjäril haha! Hur kan man vara rädd för sånna?:)...

Haha så min och Lalas låt! Vi lyssnade på den hela högstadiet x)! Det är ju bra att man förstår texten nu iaf:) klockren ju!:D:D

Såååå gammal:) jag vet!


Every boy's the same
Since I been in the seventh grade
They've been trying to get with me
Trying to ha ha ha, ha ha ha



puss






Kommentarer
Postat av: Christine

Okej, jag börjar nästa måndag :) har ni fint väder? Vad härligt! :)

2010-08-16 @ 16:46:46
URL: http://chriztine.blogg.se/
Postat av: Ackelina

Sv; tack :) allt bra?

2010-08-16 @ 17:13:28
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback