So don't you ever for a second get to thinking you're irreplaceable!

beyoncé-irreplaceable


Så bra!

Och jag har ingen aning om vad jag ska blogga om. Jag har varit hemma hela helgen och tagit det lugnt, förutom att jag jobbade igår! Jag älskar mitt jobb faktiskt. Oh ja! jag har ändrat attityd helt...
Om ni inte har varit där och bor i uppsala så bör ni komma förbi och fika på smultrons otroligt mysiga uteservering, innan det blir för kallt:)!

Men nu känns det verkligen som höst:/... Vet inte alls vad jag ska tycka om det. Det är mysigt, men så mår man ju alltid sämre av att det är kallt och mörkt, plus att skolan har dragit igång.
Och jag saknar min Lala!!<3

puss på er:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback