nu förtjänar man en segis dag!

ojojoj säger jag bara... Jag kom hem för någon timme sen efter helgens äventyr! Har varit helt underbart! Och nu kommer lite bilder. Jag känner att jag har varit lite dålig på att fota med kameran och har fotat med mobilen ist som dog av regnet i går. R.I.P min mobil:(! ska försöka få den att funka och finns det några bra bilder där så laddar jag upp de senare eller en annan dag. Lala har självklart också fotat så hennes bilder kommer nog också i dag.

Torsdag:
Amsie Brown! såååå grym!


Oj:O nu märkte jag att jag nästan inte alls har några bilder:S. tänker inte lägga upp 75 bilder på samma sak eller person heller, men de var typ den hyfsade bilden jag hade från torsdagen.

Fredag:
Får fixa bilder från mobilen om det går...:S
Haha nu har jag lyckats känner jag...

Lördag:
En lite sne bild på hur jag såg ut iaf haha...

Natural Way med pappa på bas:D

Och alla blev galna när Jah cure slängde av sig tröjan!


Han stod och pussade på blommor och slängde ut i publiken:O!!
Och här har ni en riktigt grym låt med honom!
Otroligt mysig video också!



Sen började det ös regna som sagt och det är ingen överdrift när jag säger att jag var blöt in på huden exakt på hela kroppen... Men då var det ett par snälla vänner som lät oss komma över och torka!

P.S det här med bilder lyckades jag ju inte så bra med:/... hoppas Lala har lite fler!

puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback