hehe

Assa det är en skit snygg kändis (tänker inte säga vem:$) i min lägenhet:S:S jag vågar fan inte gå ut ur mitt rum:O! Jag kommer komma ut ur rummet och typ ramla eller svimma eller gå in i något jag lovar:(! känns fan inte bra alltså, får väl sitta här och vänta tills han har gått:/... Men det vill man ju inte heller:S ! Beslutsångest:(!
Får hoppa ut genom fönstret och springa till Lala(A)...
Ska tona håret i dag igen (för tredje gången på typ en vecka) för som jag har sagt tidigare så är jag lite grönhårig, så jag köpte en gyllenkopparblond så får vi se hur det blir höhö. Blir väl säkert knallröd eller något den här gången x).'


Fanns typ ingen större bild att hitta och förstorar jag den mer så syns det inte ens vad det är för att det blir så suddigt:)

puss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback