har varit duktig i dag:)

Eller... A jag åt upp rästerna av min pizza till frukost och sen j*vlar fick jag ett ryck och var tvungen att springa:D! haha känns jäkligt bra faktiskt;). Så nu är jag trött, men skönt var det.
I dag så händer inte något särskillt vad jag vet, ska sova hos min älskade mormor i natt iaf:). Det ska bli mysigt. Men det är för att jag ska jobba i morgon:S. Jag ska servera på ett bröllop... Jag är jätte nervös:(, inte kul alls faktiskt, men det är ju pengar:). Mår inte lika dåligt över håret i dag heller(A), när jag har det uppsatt så ser det helt okej ut. Det är i topparna färgen inte tar så där är jag liiiiite grön grå aktig men inte så farligt:). Så det är en betydligt bättre dag i dag än igår haha. Igår var jag till och med på väg att raka av mig håret(A)... Men nej det är kvar på skallen! Nu ska jag göra allt för att ha min naturliga hårfärg så jag kan sluta färga! Ska bli så jävla skönt!.

Dagens låt:D!



puss på er:)

                                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback