Film tips och lite annat!

Såg precis klart en film som jag började titta på i går, "the blind side" , en riktig snyftare!  Men jag orkar inte berätta vad den handlar om jag säger bara att den är vard att se! Haha jag kanske är kännslig men nu när jag skulle kolla trailern så fick jag tårar i ögonene:S... Här har ni den:)



Nu måste jag sova ska ju upp till min första skol dag i morgon! Jag är lite nervös även fast jag känner klassen:O...
Men i år då jävlar, betygen ska fan vara på topp! Ska också i väg och köpa ett gym kort och träna med bananen i morgon, så det blir verkligen en nystart för mig i morgon:D!
Och om jag orkar så lägger jag upp en bild på håret i morgon när jag är iordninggjord, men vi får se om jag hinner.



Kommentarer
Postat av: Maaalin

efter många om och men har jag beslutat att ta en blogg paus så veckans blogg tävling som du deltar i kommer tyvärr inte att avslutas så jag ber om ursäkt för det och om du vill veta mer så kan du gå in på min blogg och läsa.

2010-08-18 @ 23:02:39
URL: http://ziliana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback