Bara för att...

Vi inte ska ha sååååå dålig uppdatering i dag så kan jag berätta att jag hade en jätte mysig kväll med bananen igår:). Vi färgade mitt hår (som blev mindre lyckat) Och badade fot bad. Vi tittade på en halv film också höhö, spin tror jag den hette. Den halvan vi såg var ju bra iaf:)! Så gick vi upp tidigt i morse för att gå ner på stan för att träffa a-m, vilket var jätte trevligt. Sen mötte jag upp Lala och åt en sallad på barista med henne. Nu sitter jag hemma hos Lala och myser, vi kanske ska gå ut lite sen men vi får se hur det blir;). Blid på min nya hårfärg kommer väl senare tror jag om jag vågar visa haha:).

Dagens låt:



Hahah jag har ganska blandad musik smak som ni märker(A)... Lyssnar nästan på allt, men inte dansband!

Puss på er :D
                                                                                                  


Kommentarer
Postat av: Moa

Tack!

2010-08-13 @ 13:36:53
URL: http://shakemyworld.devote.se
Postat av: Michaila

Sv. Ja jag ska försöka lägga upp lite mer musik:D

2010-08-13 @ 15:15:33
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback