äntligen!

Nu är jag hemma hos Lala, så jag har äntligen fått träffa henne, det har bara gått en vecka men det känns som ett år!

Men iaf, jag slutade skolan vid två, och nu har vi planerat en liten tripp med klassen! Ska faktiskt bli roligt, men det är bara pga att jag har en sån underbar klass. Jag vet ju själv att det inte är något kul att typ paddla och sånt! Men med rätt personer så blir det nog bra!:) Övernatta ska vi göra på en liten ö i sjön ekoln haha vi kommer nog dock inte sova så mycket;)!

Jag har inga planer för helgen, men Lala och flera jag känner ska på en chile fest i morgon så får se om jag kanske hänkar på det... Kanske inte är så kul om man är från sverige, men vad fan haha;) jag bor ju nästan hos Lala:)! Och sen så är det en speciell person som jag väldigt gärna skulle träffa... Men verkar inte bli så.


unthinkable-alicia keys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback