ääääntligen hemma...

Shit villken lång dag det känns som att det har varit pga att jag har suttit i skolan sen kl åtta, då jag egentligen började halv elva höhö..

Tråkigt att jag bara laddar upp cam bilder, men jag har inte någon sladd till min kamera som jag kanska har sagt tidigare, men men det får duga for now.
Jag är sjukt seg (som vanligt) men tänkte faktiskt försöka plugga lite(A)... Har ju mina samhälls uppsatser att skriva, och nu har jag fått en liiiiiite bättre instruktion på vad det är jag ska göra:).
Jag ska hitta på ett fall om sociala frågor (tex att det är någon som drogproblem) sen ska jag ringa till någon, beroende på vad fallet handlar om, som kan svara på hur de skulle hantera det. Och skulle det vara någon som nu har drogproblem så ringer jag till polisen eller någon annan som kan svara på dessa frågor. Ska bli ganska intressant faktiskt:).

Jag i dag:
Ser väl typ likadan ut som alla andra dagar skulle jag tippa på ;).

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback